Don't know why   Norah Jones

I waited till I saw the sun
Don't know why I didn't come
I left you by the house of fun
Don't know why I didn't come
Don't know why I didn't come

When I saw the break of day
I wished that I could fly away
Instead of kneeling in the sand
Catching teardrops in my hand
My heart is drenched in wine
But you'll be on my mind
Forever

Out across the endless sea
I would die in ecstasy
But I'll be a bag of bones
Driving down the road alone

My heart is drenched in wine
But you'll be on my mind
Forever
Something has to make you run

Don't know why I didn't come
I feel as empty as a drum
Don't know why I didn't come
Don't know why I didn't come

I don't know why I didn't come

不知為何         諾拉瓊絲

枯等著終於見到第一道曙光
不懂自己為何沒現身
將你留在我倆歡聚的地方
不懂自己為何未現身
不懂自己為何未現身

當我看到破曉的天空
期盼自己能遠走高飛
而不是跪坐在沙灘上
用雙手盛滿淚水
我只能藉酒消愁
但你會縈繞在我心頭
直到永遠

一望無際的大海外
我願在狂喜中離開人世
但我不過是一具行屍走肉
獨自走完寂寞的人生旅程

我只能藉酒消愁
但你揮之不去的身影一直縈繞在我心中
直到永遠
有些事情讓你逃避 

不懂自已為何沒現身
我像一面虛無的鼓
不懂自己為何沒出現
不懂自己為何沒出現
我不懂自己為何沒出現

好笑卻也挺有feel的台語版

歸夜失眠到天明,放捨你一人,
我不了解,為什麼放你鴿子,為什麼放你鴿子,為什麼放你鴿子.
看著天光破曉,但願遠走高飛,不願跪坐沙灘,不願雙手捧淚.
我那可憐浸在酒精裡的心臟,對你的思念也藏在那裡面,直到永遠.
茫茫情海中,我神魂顛倒,漫漫長路上,我流浪天涯.
我失去了你,我不懂,
我心空虛,我不懂,
幹嘛放你鴿子.
我失去了你,我不懂,
我心空虛,我不懂,
幹嘛放你鴿子.

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Tu Phoebe 的頭像
    Tu Phoebe

    飛 筆 教 室

    Tu Phoebe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()